Toegepaste Zelfkennis - Lessen Nrs. 1 t/m 5 met Vragenlijst

Cursusleider: Michael Middens

Dit jaar kan voor jou misschien een jaar zijn van transformatie en innerlijke groei! In deze unieke, door onszelf ontworpen cursus, wordt het accent vooral gelegd op de wezenlijke vraag 'Wie ben Ik?' en op het onderwerp 'Innerlijke Groei'.

Deze cursus richt zich vooral tot beginnelingen - hetgeen betekent, dat er geen enkele vorm van voorkennis is vereist. En, wat de inhoud ervan betreft, is ' hoe dichter bij de bron, hoe zuiverder het water' één van de hoofdmotto's.

Werkwijze:

- Deel 1 bestaat uit 5 lessen. Elk van deze vijf lessen beslaat iets meer dan een 30-tal A-4 bladzijden.- en, van zodra we jouw bijdrage hebben ontvangen, worden ze jou één voor één via e-mail toegezonden. Misschien volgt er ooit een Deel 2; dit, afhankelijk van de publieke interesse.

- Bij elke les is een vragenlijst ingesloten - plus, je kunt er extra, persoonlijke vragen aan toevoegen. Jouw antwoorden worden persoonlijk behandeld, via e-mail.

- Van zodra we de vragen en antwoorden hebben behandeld, zenden we jou de tweede les, enzovoorts. Dit betekent dus dat je jouw eigen tempo bepaalt!

Jouw investering: Deel 1, bestaande uit 5 toezendingen, genummerd van 1 tot en met 5 @ 15 Euro/les + 50 euro voor de opvolging - Totaal: slechts 125 euro.

- Maar, indien je daar niet voor opteert, verkrijg je de vijf lessen in éénmaal, ... omdat we dan niet bij elke les hoeven stil te staan. Anders gezegd: de vragenlijsten ontbreken. Verlaat in dat geval deze pagina en ga naar Toegepaste Zelfkennis - Lessen Nrs. 1 t/m 5 zonder Vragenlijst. In dat geval bedraagt jouw investering slechts 60 euro in plaats van 110 euro.

Cursusbijdrage: Gelieve dit bedrag te storten op onze bankrekening, en stuur ons daarvan een berichtje, opdat we het kunnen opvolgen.

Heb je interesse in persoonlijk contact via webcam?...

Webcamtarieven: Normaliter vragen we slechts 30 euro per uur. We noteren de start van een gesprek en de overblijvende tijd heb je dan nog tegoed. Maar, meestal hebben we per les dat uur wel nodig.

Ter verduidelijking: veronderstel dat het gesprek slechts 20 minuten duurde... wel, dan heb je nog 40 minuten over, die je een volgende maal kunt aanspreken. Noteer, dat het wel over 5 lessen gaat. Anders gezegd: hoogstwaarschijnlijk gebruik je die 60 minuten wel volledig op, en nogmaals: meestal al tijdens de eerste les.

Voorafbetaling: gelieve op de link van uw keuze te klikken. Betalen kan met een kredietkaart, bankkaart, PayPal of via overschrijving.

1 uur webcam: 30 euro.
2 uur webcam: 50 euro.
3 uur webcam: 70 euro.
4 uur webcam: 90 euro.
5 uur webcam: 100 euro.

Voorbeeld:Indien u dus bereid bent om een extra 100 euro op voorhand te storten, betaalt u slechts 20 euro per uur.

- Alle bijdragen kunnen natuurlijk eveneens gestort worden op de bankrekening van DIMschool vzw:
IBAN: BE22 7795 9845 2547 - BIC: GKCCBEBB. Tevens ontvangt u daarvan een factuur. Maar, nogmaals: laat het ons eveneens via een e-mailtje weten - want, we checken onze bankrekening niet elke dag. :-)

Tarief: € 110 /les
Nota: Deel 1, bestaande uit 5 toezendingen, genummerd van 1 tot en met 4 @ 15 Euro/les = 75 euro + 50 euro voor de opvolging = 125 euro. En, laat het ons ook wel weten via e-mail, omdat we onze bankrekening niet elke dag nakijken - of, koop aan via onze webshop.

Meer informatie? Stuur ons een bericht of bel ons op 03 430 93 87.

<april 2024>