HomeCursussenOpleidingenZelfgroeiLezingenProjectenShopContactOver ons

Neuro-Visuele Licht & Kleurschijven

Verantwoordelijke: Michael Middens

Beschrijving

Werken met Neuro-visuele Kleurlichtschijven geeft je een betere nachtrust. Het brengt jouw denken tot rust. Sommigen gebruiken het om hun denken en hun geheugen te ontwikkelen. Anderen werken ermee om een examen voor te bereiden - vooral jonge mensen. Zo werkten we reeds in 1976 met neuro-visuele kleurlichtschijven in speciale scholen. Kinderen, die ten opzichte van leeftijdsgenoten ietwat achter stonden, waren op 6 maanden tijd bijgebeend.

Maar Kleurlichtwetenschap doet méér, véél meer... want: er zitten onbekende krachten in jouw geest! En ze wachten geduldig om tevoorschijn te worden geroepen. Deze krachten zijn zo potent, dat je ze op dit ogenblik waarschijnlijk nog niet ziet - zelfs niet in jouw wildste dromen!

Je bent tenslotte degene die je denkt te zijn. En, hoe groots kan iemand worden die alsmaar klein denkt? Elke therapie, ook Licht- & Kleurlichtschijven gebaseerd op het neuro-visuele, is in wezen slechts extra wieltjes achteraan een fiets. Vroeg of laat kan je zonder... Maar ondertussen is dit hulpmiddel écht waardevol. Voor sommigen: onmisbaar zelfs!

Over werken met Kleurlichtschijven op een neuro-visuele manier:

Kleurlichtschijven ...

- Zijn ideaal tegen winterdepressies.
- Geven je een betere nachtrust.
- Houden stress onder controle.
- Brengen jouw denken tot rust.
- Ontwikkelen jouw denkvermogen.
- Verbeteren jouw geheugen.
- Beïnvloeden het artistieke in de mens.
- De kleuren werkend helend op jouw psyche.
- Brengen je in verbinding met hogere graden van kennis.
- Bevorderen de ontwikkeling van jouw zesde zintuig - nl. jouw geestesoog.
- En, tenslotte kunnen ze slapende, latente krachten in je wakker maken.

Plaats van bijeenkomst: in ons pand in Niel (Boom) - of, bij jouw thuis via Skype.

- Alle bijdragen kunnen worden gestort op de bankrekening van DIMschool vzw: IBAN: BE22 7795 9845 2547 - BIC: GKCCBEBB. Tevens ontvangt u daarvan een factuur.

Tarief: € 250 /sessie
Nota: Duurtijd: een drietal uurtjes.

Meer informatie? Stuur ons een bericht of bel ons op 03 430 93 87.

<maart 2024>
mdwdvzz